Logisztikai szolgáltatások kiszervezése és újrastruktúrálása

Logisztikai területet (teljes raktározás, komissiózás, fuvarszervezés, stb.) kiszervezni nagy felelősség, hiszen a gyárunk egyik motorját adjuk külsősök kezébe. Egy ilyen stratégiai döntés kivitelezése beszerzési oldalról komoly szakmai felkészülést igényel. Döntéselőkészítőként, döntéshozóként a legjobb megoldást kínáló partnert kell megtalálnunk, aki nem csak a számokkal bizonyítja rátermettségét. A tréningen a logisztika kiszervezésének teljes folyamatát tanuljuk meg és elemezzük ki gyakorlati példákon keresztül. Nagy hangsúlyt fektetünk a fenntarthatóságra és a költségoptimalizációra.

Jelentkezési határidő: 2023. január 26.

Képzési napok: 2023. február 10.

Csoportlétszám: 6-12 fő

Óraszám: 8 óra

Helyszín: Online

 

*Képzéseinket a mindenkori aktuális szabályozásnak és a résztvevők igényeinek megfelelően valósítjuk meg. A változtatás jogát fenntartjuk!

SZERETNE ÉRDEKLŐDNI NYÍLT, KIHELYEZETT KÉPZÉSEINK VAGY TANÁCSADÁSAINK IRÁNT?

KIKNEK AJÁNLJUK A TRÉNINGET?

Indirekt beszerző kollégáknak ajánljuk a képzést, akik logisztikai területek, raktározás kiszervezésében vesznek részt csapattagként vagy egyedül. A logisztikai kiszervezés minden fázisát érintjük a versenyeztetésen át a bevezetésig. Gyakorlati példákon keresztül tanuljuk meg, hogyan érdemes és hogyan nem tanácsos logisztikai tevékenységet kiszervezni.

A LOGISZTIKAI SZOLGÁLTATÁSOK KISZERVEZÉSE ÉS ÚJRASTRUKTÚRÁLÁSA KÉPZÉS CÉLJA

A képzéssel segíteni szeretnénk, hogy a logisztika kiszervezése egyszerűen és hatékonyan menjen a résztvevők számára. A mindennapi munkában használható eszközöket adunk a résztvevőknek, amivel később sikeresen szervezhetik ki folyamataikat, legyen szó raktározás vagy egyéb logisztikai tevékenység kiszervezéséről.

EREDMÉNYEK A RÉSZTVEVŐK SZÁMÁRA

A résztvevők megismerik a teljes kiszervezési folyamatot: specifikáció elkészítése, versenyeztetés, kiválasztás és döntéshozás, szerződéskötés, bevezetés és hosszútávú működtetés. Pozitív és negatív esettanulmányokon keresztül kiértékeljük a legjobb gyakorlatokat és hibákat.

TEMATIKA

  • Tender/versenyeztetés specifikációjának összeállítása
  • Potenciális logisztikai szolgáltatásokat nyújtó partnerek megkeresése
  • Versenyeztetés folyamata
  • Döntéselőkészítés/döntéshozás
  • Írásos megállapodás az új logisztikai szolgáltatásokat nyújtó partnerünkkel
  • A bevezetéssel kapcsolatos beszerzési tennivalók
  • Fenntartható működtetés: KPI-ok, problémakezelés

ELŐKÉPZETTSÉG ÉS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS

Min. középfokú végzettséget igazoló oklevél.

A képzés folyamatába épített teljesítménymérést tartunk, nincs külön vizsga.

A sikeresen teljesítő résztvevők igazolásként az MLBKT Tréning Központ “Logisztikai szolgáltatások kiszervezése és újrastruktúrálása” tanúsítványát kapják.

RÉSZVÉTELI DÍJAK

Listaár: 134 000 Ft+ÁFA

Egyéni MLBKT tagoknak: 128 000 Ft+ÁFA

Intézményi MLBKT tagoknak: 120 000 Ft+ÁFA

Csoportos kedvezmény 2 főtől: 128 000 Ft+ÁFA

A részvételi díj tartalmazza az előadások szakmai anyagait.

A kedvezmények nem összevonhatók, de minden esetben a jelentkező számára legkedvezőbb opciót vesszük figyelembe.

A kedvezményt költségviselő után tudjuk megadni!

(Amennyiben az egyéni tagdíjat a résztvevő munkáltatója fizeti, az egyéni tagi kedvezményt a vállalat részére is biztosítjuk.)