Logisztikai területet (teljes raktározás, komissiózás, fuvarszervezés, stb.) kiszervezni nagy felelősség, hiszen a gyárunk egyik motorját adjuk külsősök kezébe. Egy ilyen stratégiai döntés kivitelezése beszerzési oldalról komoly szakmai felkészülést igényel. Döntéselőkészítőként, döntéshozóként a legjobb megoldást kínáló partnert kell megtalálnunk, aki nem csak a számokkal bizonyítja rátermettségét. A tréningen a logisztika kiszervezésének teljes folyamatát tanuljuk meg és elemezzük ki gyakorlati példákon keresztül. Nagy hangsúlyt fektetünk a fenntarthatóságra és a költségoptimalizációra.
Jelentkezési határidő: 2023. január 26.
Képzési napok: 2023. február 10.
Csoportlétszám: 6-12 fő
Óraszám: 8 óra
Helyszín: Online
*Képzéseinket a mindenkori aktuális szabályozásnak és a résztvevők igényeinek megfelelően valósítjuk meg. A változtatás jogát fenntartjuk!
KIKNEK AJÁNLJUK A TRÉNINGET?
Indirekt beszerző kollégáknak ajánljuk a képzést, akik logisztikai területek, raktározás kiszervezésében vesznek részt csapattagként vagy egyedül. A logisztikai kiszervezés minden fázisát érintjük a versenyeztetésen át a bevezetésig. Gyakorlati példákon keresztül tanuljuk meg, hogyan érdemes és hogyan nem tanácsos logisztikai tevékenységet kiszervezni.
A LOGISZTIKAI SZOLGÁLTATÁSOK KISZERVEZÉSE ÉS ÚJRASTRUKTÚRÁLÁSA KÉPZÉS CÉLJA
A képzéssel segíteni szeretnénk, hogy a logisztika kiszervezése egyszerűen és hatékonyan menjen a résztvevők számára. A mindennapi munkában használható eszközöket adunk a résztvevőknek, amivel később sikeresen szervezhetik ki folyamataikat, legyen szó raktározás vagy egyéb logisztikai tevékenység kiszervezéséről.
EREDMÉNYEK A RÉSZTVEVŐK SZÁMÁRA
A résztvevők megismerik a teljes kiszervezési folyamatot: specifikáció elkészítése, versenyeztetés, kiválasztás és döntéshozás, szerződéskötés, bevezetés és hosszútávú működtetés. Pozitív és negatív esettanulmányokon keresztül kiértékeljük a legjobb gyakorlatokat és hibákat.
TEMATIKA
- Tender/versenyeztetés specifikációjának összeállítása
- Potenciális logisztikai szolgáltatásokat nyújtó partnerek megkeresése
- Versenyeztetés folyamata
- Döntéselőkészítés/döntéshozás
- Írásos megállapodás az új logisztikai szolgáltatásokat nyújtó partnerünkkel
- A bevezetéssel kapcsolatos beszerzési tennivalók
- Fenntartható működtetés: KPI-ok, problémakezelés
ELŐKÉPZETTSÉG ÉS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS
Min. középfokú végzettséget igazoló oklevél.
A képzés folyamatába épített teljesítménymérést tartunk, nincs külön vizsga.
A sikeresen teljesítő résztvevők igazolásként az MLBKT Tréning Központ “Logisztikai szolgáltatások kiszervezése és újrastruktúrálása” tanúsítványát kapják.
RÉSZVÉTELI DÍJAK
Listaár: 134 000 Ft+ÁFA
Egyéni MLBKT tagoknak: 128 000 Ft+ÁFA
Intézményi MLBKT tagoknak: 120 000 Ft+ÁFA
Csoportos kedvezmény 2 főtől: 128 000 Ft+ÁFA
A részvételi díj tartalmazza az előadások szakmai anyagait.
A kedvezmények nem összevonhatók, de minden esetben a jelentkező számára legkedvezőbb opciót vesszük figyelembe.
A kedvezményt költségviselő után tudjuk megadni!
(Amennyiben az egyéni tagdíjat a résztvevő munkáltatója fizeti, az egyéni tagi kedvezményt a vállalat részére is biztosítjuk.)