Beszerzés és belső ügyfelek együttműködése

A beszerzők a munkájuk során a vállalat szinte valamennyi területe számára szolgáltatást szereznek be. A beszerzők és a különböző területek közötti kapcsolat sokszor konfliktusokkal terhelt, és a felek gyakran nem értik egymást. A beszerzésnek ebben a helyzetben kezdeményezőnek kell lennie, meg kell hallania és figyelembe kell vennie a belső ügyfelek hangját. Képviselnie kell az “egy csapat” vagyunk elvet, mert csak így tudnak – közösen – eredményt szállítani a vállalat számára.

 

A képzést kihelyezett képzésként van módunk megszervezni!

Kérje ajánlatunkat!

 

Óraszám: min. 8 óra

SZERETNE ÉRDEKLŐDNI KIHELYEZETT KÉPZÉSEINK VAGY TANÁCSADÁSAINK IRÁNT?

KIKNEK AJÁNLJUK A KÉPZÉST?

Mind a stratégiai, mind pedig az operatív beszerzési területen dolgozó kollégáknak ajánljuk a képzést, akik számára mindennapos feladat és kihívás a belső együttműködés és kommunikáció pozitív irányba való alakítása.

Akik tartós eredményeket szeretnének elérni, s ehhez a belső támogatást igénylik.

EREDMÉNYEK A RÉSZTVEVŐK SZÁMÁRA

A belső ügyfelek közreműködése nélkül lehetetlen tartós eredményeket elérni a beszerzésben. Ennek az alapigazságnak az alapos megértése, javítása és az e területen való kezdeményező-készség serkentése a kurzus célja.

TEMATIKA

  • Kik a belső ügyfelek, kik a beszerzés ügyfelei
  • A top management és a belső ügyfelek elvárásai a beszerzéstől
  • Beszerzési evolúció: honnan, hova?
  • A belső ügyfelek és a beszerzés közötti konfliktus helyzetek
  • A belső ügyfelek menedzselése
  • Hogyan látják a beszerzést egy termelő nagyvállalat társosztályai? Milyen problémákat lát a beszerzés? Belső tárgyalás és együttműködés

ELŐKÉPZETTSÉG ÉS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS

Előképzettségi feltétel nincs.

A tréning módszertanának köszönhetően a teljesítménymérés a képzés folyamatába épített.

A sikeresen teljesítő résztvevők igazolásként az MLBKT Tréning Központ “Beszerzés és belső ügyfelek együttműködése” tanúsítványát kapják.