A beszerzők a munkájuk során a vállalat szinte valamennyi területe számára szolgáltatást szereznek be. A beszerzők és a különböző területek közötti kapcsolat sokszor konfliktusokkal terhelt, és a felek gyakran nem értik egymást. A beszerzésnek ebben a helyzetben kezdeményezőnek kell lennie, meg kell hallania és figyelembe kell vennie a belső ügyfelek hangját. Képviselnie kell az “egy csapat” vagyunk elvet, mert csak így tudnak – közösen – eredményt szállítani a vállalat számára.
A képzést kihelyezett képzésként van módunk megszervezni!
Kérje ajánlatunkat!
Óraszám: min. 8 óra
KIKNEK AJÁNLJUK A KÉPZÉST?
Mind a stratégiai, mind pedig az operatív beszerzési területen dolgozó kollégáknak ajánljuk a képzést, akik számára mindennapos feladat és kihívás a belső együttműködés és kommunikáció pozitív irányba való alakítása.
Akik tartós eredményeket szeretnének elérni, s ehhez a belső támogatást igénylik.
EREDMÉNYEK A RÉSZTVEVŐK SZÁMÁRA
A belső ügyfelek közreműködése nélkül lehetetlen tartós eredményeket elérni a beszerzésben. Ennek az alapigazságnak az alapos megértése, javítása és az e területen való kezdeményező-készség serkentése a kurzus célja.
TEMATIKA
- Kik a belső ügyfelek, kik a beszerzés ügyfelei
- A top management és a belső ügyfelek elvárásai a beszerzéstől
- Beszerzési evolúció: honnan, hova?
- A belső ügyfelek és a beszerzés közötti konfliktus helyzetek
- A belső ügyfelek menedzselése
- Hogyan látják a beszerzést egy termelő nagyvállalat társosztályai? Milyen problémákat lát a beszerzés? Belső tárgyalás és együttműködés
ELŐKÉPZETTSÉG ÉS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS
Előképzettségi feltétel nincs.
A tréning módszertanának köszönhetően a teljesítménymérés a képzés folyamatába épített.
A sikeresen teljesítő résztvevők igazolásként az MLBKT Tréning Központ “Beszerzés és belső ügyfelek együttműködése” tanúsítványát kapják.