A beszállítóértékelés alapjai és kihívásai

A beszállítók teljesítménye nagyban függ attól, hogy a megrendelő szervezet milyen eszközrendszerrel, módszertannal és tudással méri, követi nyomon és értékeli a teljesítéseket. Mit érdemes előbb bevezetni: az elő- vagy az utóminősítést, hogyan érdemes mérni, a mérésekből hogyan lesz értékelés, kinek és mit érdemes ebből kommunikálni. A számokkal való értékelés lehetőségei és kihívásai. Túlságosan leegyszerűsíti-e a helyzetet a jelzőlámpa módszer, vagy éppen ellenkezőleg, a lényeget fogja meg, miközben egyszerű a használata? Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket vitatunk meg és gyakorolunk ezen alapszintű kurzus során.

Jelentkezési határidő: 2023. november 22.

Képzési napok: 2023. december 07.

Csoportlétszám: 6-12 fő

Óraszám: 8 óra (2×4 óra)

Helyszín: Online

 

*A változtatás jogát fenntartjuk.(Amennyiben újra engedélyezetté válna a helyszíni oktatások szervezése, úgy az oktatóval és a résztvevőkkel közös megállapodás alapján térhetünk át offlinera. Ennek a megvalósítását előre leegyeztetjük az ügyfelekkel.)

SZERETNE ÉRDEKLŐDNI NYÍLT, KIHELYEZETT KÉPZÉSEINK VAGY TANÁCSADÁSAINK IRÁNT?

KIKNEK AJÁNLJUK A TRÉNINGET?

A kurzust olyan beszerzőknek ajánljuk, akik már rendelkeznek némi tapasztalattal a beszerzési folyamatok terén, már túlléptek az operatív folyamatok végrehajtási feladatain és érdeklődnek a taktikai és stratégiai beszerzési feladatok és gondolatok iránt, esetleg a tárgybeli terület kapcsolódik a napi munkájukhoz. De szívesen látunk a társterületekről (minőségügy, kontrolling, termelés vagy más belső, megrendelő funkció) kollégákat, akik munkájukból adódóan be kell kapcsolódjanak a tárgybeli folyamatlépésbe.

EREDMÉNYEK A RÉSZTVEVŐK SZÁMÁRA

A résztvevők megismerik a beszállítómérés, értékelés és minősítés alapfogalmait, megértik az idevonatkozó beszerzési folyamatok helyét, szerepét. Közösen feltárjuk és megvitatjuk e folyamat kihívásait, átbeszéljük a lehetséges módszertanokat és gyakoroljuk is azokat. Azonosítjuk a folyamatbeli potenciális hibaforrásokat, megvitatjuk azok kezelését. A beszállító értékelő rendszer kialakításának lépéseit nemcsak megvitatjuk, hanem gyakoroljuk is a résztvevőkkel.

TEMATIKA

A beszállító mérés, értékelés és minősítés alapfogalmai; mikor és miért értékeljük a beszállítókat; mire és hogyan használhatjuk az értékelések eredményét; a számszaki és a szöveges értékelések előnyei-hátrányai; a beszállító értékelési folyamat egyéb kihívásai; a lehetséges módszerek és eszközök, azok előnyei-hátrányai; idevonatkozó gyakorlatok. A beszállító értékelő rendszer kialakításának lépései.

ELŐKÉPZETTSÉG ÉS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS

Min. középfokú végzettséget igazoló oklevél.

A képzés folyamatába épített teljesítménymérést tartunk, nincs külön vizsga.

A sikeresen teljesítő résztvevők igazolásként az MLBKT Tréning Központ “A beszállítóértékelés alapjai és kihívásai” tanúsítványát kapják.

RÉSZVÉTELI DÍJAK

Listaár: 134 000 Ft+ÁFA

Egyéni MLBKT tagoknak: 128 000 Ft+ÁFA

Intézményi MLBKT tagoknak: 120 000 Ft+ÁFA

Csoportos kedvezmény 2 főtől: 128 000 Ft+ÁFA

A részvételi díj tartalmazza az előadások szakmai anyagait.

A kedvezmények nem összevonhatók, de minden esetben a jelentkező számára legkedvezőbb opciót vesszük figyelembe.

A kedvezményt költségviselő után tudjuk megadni!

(Amennyiben az egyéni tagdíjat a résztvevő munkáltatója fizeti, az egyéni tagi kedvezményt a vállalat részére is biztosítjuk.)