Lean menedzsment a szolgáltatásban

Képzésünk átfogó és gyakorlatias módon ismerteti meg  a lean alapfogalmait mindazokkal, akik a szolgáltatási szektorban, egészségügyi, oktatási és irodai területen tevékenykednek és szeretnék a lean szolgáltatásban alkalmazható eszközeit, módszereit, lehetőségeit megismerni és alkalmazni mindennapi munkájuk során.  

 

Jelentkezési határidő: folyamatos

Képzési napok: 2021. tavasz

Min-Max. csoportlétszám: 6-12 fő

Óraszám: 16 óra (6-6-4 óra)

Helyszín: Online

*A változtatás jogát fenntartjuk.(Amennyiben újra engedélyezetté válna a helyszíni oktatások szervezése, úgy az oktatóval és a résztvevőkkel közös megállapodás alapján térhetünk át offlinera. Ennek a megvalósítását előre leegyeztetjük az ügyfelekkel.)

SZERETNE ÉRDEKLŐDNI NYÍLT, KIHELYEZETT KÉPZÉSEINK VAGY TANÁCSADÁSAINK IRÁNT?

KIKNEK AJÁNLJUK A KÉPZÉST?

Elsősorban a szolgáltatási szektorban dolgozó olyan szakemberek számára, akik a folyamatfejlesztésben szeretnének egy hatékony módszerrel megismerkedni. Egy gondolatébresztő tréning mindazoknak:

  • akik szeretnék megérteni a szolgáltatás, mint termék típusait, specialitásait, működését és versenyképesség szempontú fejlesztési lehetőségeit
  • akik már hallottak a lean menedzsmentről, de még nem mertek belevágni
  • akik már hallottak róla a gyártásban, de nem tudják elképzelni hogyan működne az a szolgáltatásban
  • akik szeretnének konkrét lean megoldásokat megismerni egészségügyi, oktatási, irodai területeken

EREDMÉNYEK A RÉSZTVEVŐK SZÁMÁRA

A résztvevők képesek lesznek a lean szolgáltatásban alkalmazható eszközeit, módszereit alkalmazni mindennapi munkájuk során, ezzel támogatva a problémák azonosítását, hatásaik csökkentését, a folyamatos fejlesztést. 

TEMATIKA

Elmélet (8 óra)

  • A szolgáltatás, mint termék ismeretei. A szolgáltatások típusai és a fogyasztó/megbízó hatása azok működtetésére. A szolgáltatási ellátási láncok jellemzői, működése és az „új szolgáltatás tervezés (design) lehetőségei 
  • A szolgáltatás és azok folyamatainak típusai, az értékteremtés koncepciója a szolgáltatási szektorban
  • Lean menedzsment alapok, középpontban a lean kultúra és szemléletmód, a lean menedzsment bevezetésének szintjei, a lean ellátási láncok jellemzői 
  • A lean szolgáltatás jellemzői, specialitásai, kihívásai
  • A lean szolgáltatásban alkalmazható eszközök, módszerek, lehetőségek

Gyakorlat (4 óra)

  • Folyamatábrázolási technikák, folyamattérkép és a VSM
  • Esettanulmányok konkrét példákkal illusztrálva
  • Projekt feladat kiadás

Konzultáció (4 óra)

  • Projekt feladat megbeszélés csoportos formában

RÉSZVÉTELI DÍJAK

Listaár: 175 000 Ft + ÁFA

Egyéni MLBKT tagoknak: 167 000 Ft + ÁFA

Intézményi MLBKT tagoknak: 157 000 Ft + ÁFA

Csoportos kedvezmény 2 főtől: 167 000 Ft + ÁFA

A részvételi díj tartalmazza az előadások nyomtatott szakmai anyagait.

A kedvezmények nem összevonhatók, de minden esetben a jelentkező számára legkedvezőbb opciót vesszük figyelembe.

A kedvezményt költségviselő után tudjuk megadni!

(Amennyiben az egyéni tagdíjat a résztvevő munkáltatója fizeti, az egyéni tagi kedvezményt a vállalat részére is biztosítjuk.)

ELŐKÉPZETTSÉG ÉS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS

Előképzettségi feltétel nincs.

A tréning módszertanának köszönhetően a teljesítménymérés a képzés folyamatába épített.

A sikeresen teljesítő résztvevők igazolásként az MLBKT Tréning Központ “Lean menedzsment a szolgáltatásban” tanúsítványát kapják.