Jack Sparrow
- Ha az ügyfél szeleburdi-szeszélyes
- Ha pillanatonként stratégiát vált
- Ha csapong
- Hogyan tartsuk mederben?
Jack Sparrow
Az illeszkedő
Most képzelje magát az én helyembe!
A csendes gyilkos
Nehézsúly
Hogyan kezeld a méltatlankodó, vádló ügyfelet, aki esetleg még jogosnak érzi a hangnemet is?
Gyorsítósáv
Hogyan kezeld az ügyfeleket, amikor idegesek, türelmetlenek vagy reklamálnak?
A megrendelő igényeinek felmérése telefonon és/vagy személyesen, amelyet lehetőség szerint a szakmai vezető bevonásával együtt teszünk meg.
Az igényfelmérés alapján kialakítjuk ajánlati tematikánkat és árajánlatunkat, amelyet elektronikusan küldünk el a megrendelőnek.
Szerződéskötés, a képzési program és egyéb kondíciók véglegesítése.
Logisztika és beszerzés specifikus programjainkon a képzési módszertan kialakítása során a korszerű tanuláselméleteknek megfelelően törekszünk az interaktivitásra, a csoportmunka előtérbe helyezésére és a saját tapasztalatok feldolgozására. Gyakran élünk különböző szimulációs és szituációs játékok alkalmazásával, melyek során közösen elemezzük az eredményeket, és folyamatos, személyre szabott szóbeli oktatói visszajelzésekkel támogatjuk a tanulást.
Oktatóink és trénereinek többéves képzési és vállalati tapasztalattal rendelkező gyakorlati szakemberek és egyetemi oktatók, akik kiválasztására Tréning Központunk nagy hangsúlyt fektet. Oktatóink maguk is az élethosszig tartó tanulás hívei, folyamatosan képzik magukat és a legújabb ismereteket, módszereket beépítik programjainkba.
A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.